4 produkty
Wybierz auto
0418220154S
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14
Rozwiń więcej danych
17,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR587330
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
20,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
20,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC52881
Długość [mm]: 20
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
14,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
14,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ELR774460
Długość [mm]: 11
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
27,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
27,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie MITSUBISHI PAJERO I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.