26 produktów
Wybierz auto
Nr art: ELR434941
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: VAIV460422
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 040147130
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418220100S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP721134
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR390430
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0498518471021
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: ELR877950
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0498518471001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: TOP720302
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: ELR587240
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0498539970011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MET8030049
Dostawa na poniedziałek, 1 lipca
Nr art: SWA62947130
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: FA1539970001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498308480001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 04701630210
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498153520001
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: SWA62947129
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Nr art: 0418220103S
Dostawa na piątek, 28 czerwca
Obecny w samochodzie PEUGEOT 205 II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie PEUGEOT 205 II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie PEUGEOT 205 II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.