🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki temperatury oleju do PEUGEOT 205 II

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.099
Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.099
29,54 zł
29,54 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju FACET 7.3128
Czujnik temperatury oleju FACET 7.3128
31,90 zł
31,90 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.128
Czujnik temperatury oleju EPS 1.830.128
Wymiar gwintu: 12X150, M12X1.5, Kolor: niebieski, Specyfikacje asortymentowa: przykręcany, Kolor ob...
32,34 zł
32,34 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Czujnik temperatury oleju w samochodzie PEUGEOT 205 II

Czujnik temperatury oleju w aucie PEUGEOT 205 II odpowiada za kontrolowanie pracy układu napędowego. Przekazywane przez niego informacje są niezwykle ważne dla ogólnej sprawności całego pojazdu. W razie jakichkolwiek problemów na tym polu należy sprawdzić poprawność podłączeń elektrycznych i okablowania, a także zweryfikować parametry oporu czujnika.

PEUGEOT 205 II – działanie czujnika temperatury oleju

Sprawny czujnik temperatury oleju w samochodzie PEUGEOT 205 II to absolutna podstawa. Jest to kluczowy element, który jest niezbędny do efektywnego kontrolowania pracy silnika. Jego działanie polega na przesyłaniu danych do specjalnego przyrządu lub sterownika jednostki napędowej, którego zadaniem jest sprawdzanie temperatury oleju.

Czujnik temperatury oleju w aucie PEUGEOT 205 II – budowa i najczęstsze usterki

Czujnik temperatury oleju w samochodzie PEUGEOT 205 II wyposażony jest w opornik pomiarowy. Element ten wytwarza się z materiału półprzewodnikowego o negatywnym współczynniku temperaturowym. W praktyce oznacza to, że przy niskich temperaturach opornik pomiarowy będzie mieć wysoką wartość rezystancji, która będzie spadać wraz z nagrzewaniem się oleju. Do najczęstszych usterek tego komponentu należą zwarcia wewnętrzne, nieprawidłowy styk na wtyczce lub wadliwy element pomiarowy.