Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
27 produktów
Wybierz auto
Długość [mm]: 13.5
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
13,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Wymiar gwintu: M14x1,5
Rozwiń więcej danych
19,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
19,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Ciężar [kg]: 0.02
Rozwiń więcej danych
14,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.01
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
33,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 15.5
Wymiar gwintu: M 16 x 1,50 x 12
Rozwiń więcej danych
13,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
13,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M 14 x 1,5 x 14
Rozwiń więcej danych
17,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
17,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1.5
Rozmiar klucza: 13
Rozwiń więcej danych
14,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 21
Wymiar gwintu: M 18 x 1,50
Rozwiń więcej danych
24,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
24,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 15
Wymiar gwintu: M 14
Rozwiń więcej danych
14,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Po stronie silnika
Długość [mm]: 37
Rozwiń więcej danych
16,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
16,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.05
Wymiar gwintu: M18x1,5
Rozwiń więcej danych
14,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
14,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 31
Wymiar gwintu: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
28,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
28,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozmiar klucza: 13
Rozwiń więcej danych
33,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.01
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozwiń więcej danych
34,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1,5
Długość gwintu [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
11,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M18 x 1,5
Rozmiar klucza: 13
Rozwiń więcej danych
22,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
22,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 1.5
Długość [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
25,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
25,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: M14x1.5
Długość gwintu [mm]: 16
11,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
11,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 31
Ciężar [kg]: 0.044
Rozwiń więcej danych
25,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
25,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint zewn. [mm]: M18 x 1,5
Rozmiar klucza: 13
Rozwiń więcej danych
32,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obecny w samochodzie SAAB 9-5 I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie SAAB 9-5 I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie SAAB 9-5 I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.