20 produktów
Wybierz auto
Nr art: 040138218
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220154S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042262938218
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220140S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FES0799TOP
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0493ADM50103
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR877930
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1257832001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220116S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR587920
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MET8030088
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: ELR878030
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR878940
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR587220
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MCA04062
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FASFT94714
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 041849362597
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: FA1257832011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: MET8030050
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418220126S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Obecny w samochodzie SUZUKI SX4 I korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie SUZUKI SX4 I niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie SUZUKI SX4 I będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.