23 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0341567640
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040112281
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220125S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042232912281
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0418220124S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040103272
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498518472011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040115322
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR878070
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: ELR589640
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148873
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: VAIV100884
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 042232915322
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0498518472001
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: BLUADV180106
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 042299903272
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 040148872
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: TRU0710049
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: TOP108084
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 0418220151S
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Obecny w samochodzie VW CADDY II korek spustowy oleju jest bardzo prostym elementem, który pozwala na zlanie płynu z miski olejowej do pojemnika. Ma on postać prostej śruby wraz z uszczelnieniem; zazwyczaj jest wykonywany z trwałego tworzywa sztucznego lub metalu. To część, która charakteryzuje się dużą wytrzymałością mechaniczną i prostą konstrukcją – to sprawia, że awarie są raczej rzadkością.
Mimo sporej wytrzymałości korka spustowego oleju w aucie VW CADDY II niekiedy można spotkać się z problemami dotyczącymi tego elementu. Najczęstszą przyczyną jest nieostrożna jazda po nierównych trasach, wyboistym terenie czy wysokich krawężnikach. W takich okolicznościach nietrudno o uszkodzenie miski olejowej i zużycie uszczelki korka spustowego – wtedy konieczna jest wymiana całego korka. Do awarii tego elementu można doprowadzić również podczas dokręcania, gdy przyłożona zostanie zbyt duża siła, choć takie sytuacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko.
W sytuacji, gdy wymiana korka spustowego oleju w samochodzie VW CADDY II będzie koniecznością, w pierwszej kolejności należy wyposażyć się w fabrycznie nowy element. Jest to niedrogi komponent, a sam proces naprawy jest stosunkowo prosty. Wymianę można przeprowadzić samodzielnie lub powierzyć ją specjalistom. Podczas przeprowadzania tego zadania należy pamiętać przede wszystkim o odpowiednim zabezpieczeniu oleju, który na czas operacji będzie odsłonięty ze względu na brak korka.