Powiadom mnie o dostępności

Linki gazu do SKODA FELICIA II

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

LINEX 39.20.05

LINEX392005

Długość 1/długość 2 [mm]: 675/400

26,30

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

26,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

LINEX 39.20.03

LINEX392003

Długość 1/długość 2 [mm]: 1093/860

25,24

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

25,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

LINEX 39.20.04

LINEX392004

Długość 1/długość 2 [mm]: 1123/860

35,40

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

35,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

LINEX 39.20.06

LINEX392006

Długość 1/długość 2 [mm]: 1010/750

35,16

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

35,16

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

LINEX 39.20.10

LINEX392010

Długość 1/długość 2 [mm]: 772/580

26,87

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

26,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

18,12

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

18,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA FELICIA II

Linka gazu do samochodu SKODA FELICIA II

Linka gazu to ważny podzespół samochodu SKODA FELICIA II, dzięki któremu możliwe jest kontrolowanie pracy silnika. Wraz z upływem czasu i przejechanymi kilometrami linka gazu może jednak zużywać się i ulegać awariom, przez co niekiedy konieczna będzie wymiana tego komponentu na nowy.

SKODA FELICIA II – zastosowanie linki gazu

Podstawowym zastosowaniem linki gazu w samochodzie SKODA FELICIA II jest połączenie pedału przyspieszenia z przepustnicą. Jej działanie w przypadku silnika benzynowego oraz diesla polega na przeniesieniu siły proporcjonalnej do nacisku na pedał gazu, dzięki czemu zawór przepustnicy ulega otwarciu. To sprawia, że powietrze może trafić do silnika i połączyć się z benzyną lub olejem napędowym, aby stworzyć mieszankę paliwowo-powietrzną, która napędza jednostkę napędową.