4 produkty
Wybierz auto
Producenci
3RG83538
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
11,62
zł/szt.
Kraków: pon. 01.09
U ciebie: pon. 01.09
11,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV105578
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
384,09
zł/szt.
Kraków: czw. 04.09
U ciebie: czw. 04.09
384,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGASP0127
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
479,43
zł/szt.
Kraków: wt. 02.09
U ciebie: wt. 02.09
479,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11031812701
Materiał: Tworzywo sztuczne
221,90
zł/szt.
Kraków: wt. 02.09
U ciebie: wt. 02.09
221,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu AUDI Q7 II (4M), do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego AUDI Q7 II (4M) nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu AUDI Q7 II (4M).
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.