18 produktów
Wybierz auto
FASFT49379
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
128,41
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
128,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA39583
121,51
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
121,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA39581
123,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
123,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ETESU0013
241,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
241,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOFR006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
104,57
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
104,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA39582
132,39
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
132,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOFR002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
95,17
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
95,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,90
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
107,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGASP2319
166,76
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
166,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP304897
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
113,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
113,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000054
Strona zabudowy: Na dole
Materiał: Stal
145,30
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
145,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX340062
103,89
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
103,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPAN004
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Stal
163,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
163,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT49370
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
94,55
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
94,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000084
Materiał: Aluminium
130,15
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
130,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723595
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
179,29
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
179,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000122
Materiał: Stal
143,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
143,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
262,10
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
262,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu FORD TRANSIT VI, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego FORD TRANSIT VI nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu FORD TRANSIT VI.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.