33 produktów
Wybierz auto
0338703040070
253,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
253,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
FEB177609
Ciężar [kg]: 1.027
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
301,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
301,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP723608
Ilość zębów: 32
172,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
172,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
84,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
84,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OP243
Opcja wyposażenia: Gear type
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Opck1/opck2
187,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
187,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT38451
71,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
71,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338729621050
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
262,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
262,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
040125171
Ciężar [kg]: 0.18
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
96,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
96,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33104209
Ciężar [kg]: 1.027
Zdjęcie producenta: 1
320,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
320,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV157FO04
374,11
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
374,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP2340
405,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
405,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC59380Set
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju, z łańcuchem pompy oleju, z napinaczem łańcucha
1 038,67
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
1 038,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
219,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
219,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP625108
Ilość zębów: 32
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
254,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
254,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP610073
Dla numeru oe: 5 264 546
Ciężar [kg]: 0.855
195,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
195,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200026
Typ pompy: Pompa zębata
136,21
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
136,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9017JPN
Ilość zębów: 32
167,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
167,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420032
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
127,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
127,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5521
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
265,67
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
265,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOFR002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Typ pompy: Pompa zębata
114,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
114,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD TRANSIT VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD TRANSIT VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD TRANSIT VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.