🔥 -7% na filtry przy zakupach od 99 zł! Kod: FILTRY7

Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do FORD TRANSIT VI

31 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa oleju FEBI BILSTEIN 177609

Ciężar [kg]: 1.027

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

296,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

296,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

259,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

259,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju FEBI BILSTEIN 25171

Ciężar [kg]: 0.18

Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

96,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

96,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

71,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

71,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju FAI AUTOPARTS OP243

Opcja wyposażenia: Gear type

Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Opck1/opck2

195,60

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

195,60

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju PIERBURG 7.29621.05.0

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia

262,04

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

262,04

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju SWAG 33 10 4209

Ciężar [kg]: 1.027

Zdjęcie producenta: 1

320,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

320,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju SASIC 3650011

Dla numeru oe: 9808634180

382,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

382,80

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

143,96

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

143,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju JPN 25M9017-JPN

Ilość zębów: 32

167,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

167,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw łańcucha pompy oleju ET ENGINETEAM RS0053

Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty

219,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

219,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju BLUE PRINT ADBP610073

Dla numeru oe: 5 264 546

Ciężar [kg]: 0.855

193,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

193,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju TOPRAN 723 608

Ilość zębów: 32

172,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

172,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju DOLZ OC005

Ciężar [kg]: 1.092

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa

253,33

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

253,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju TOPRAN 625 108

Ilość zębów: 32

Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

254,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

254,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju AIC 59380Set

Tryb pracy: Mechaniczne

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju, z łańcuchem pompy oleju, z napinaczem łańcucha

1 480,70

zł/szt.

Kraków: śr. 23.07

U ciebie: śr. 23.07

1 480,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju NTY BPO-FR-002

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia

Typ pompy: Pompa zębata

114,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

114,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

405,19

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

405,19

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łańcuch pompy oleju TOPRAN 632 658

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa

Ilość ogniw łańcucha: 54

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

52,80

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

52,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa oleju MAXGEAR 42-0032

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia

127,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 22.07

127,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD TRANSIT VI

Pompa oleju w samochodzie FORD TRANSIT VI – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD TRANSIT VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach FORD TRANSIT VI

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD TRANSIT VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

FORD TRANSIT VI – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD TRANSIT VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.