33 produktów
Wybierz auto
FEB177609
Ciężar [kg]: 1.027
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
299,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
299,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338703040070
290,22
zł/szt.
Kraków: wt. 02.12
U ciebie: wt. 02.12
290,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOFR002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Typ pompy: Pompa zębata
113,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
113,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OP243
Opcja wyposażenia: Gear type
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Opck1/opck2
183,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040125171
Ciężar [kg]: 0.18
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
96,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT38451
65,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338729621050
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
256,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOPCK24
Opcja wyposażenia: 76 link chain, closed
94,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP632658
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
52,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGATC2303K
81,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510420032
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
127,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP625108
Ilość zębów: 32
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
252,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
88,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.235
Ilość ogniw łańcucha: 74
Rozwiń więcej danych
230,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OPCK2
Opcja wyposażenia: 74 link chain, closed, oil pump chain kit
Wykonanie łańcucha: Simplex, łańcuch sworzniowy tulejkowy
134,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DOLOC005
Ciężar [kg]: 1.092
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
247,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.11
247,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723608
Ilość zębów: 32
171,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
83,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
217,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN25M9017JPN
Ilość zębów: 32
166,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD TRANSIT VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD TRANSIT VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD TRANSIT VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.