33 produktów
Wybierz auto
FEB177609
Ciężar [kg]: 1.027
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
289,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
289,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338703040070
252,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
040125171
Ciężar [kg]: 0.18
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
93,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT38451
73,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10200026
Typ pompy: Pompa zębata
120,26
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
120,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS3650011
Dla numeru oe: 9808634180
374,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
217,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
217,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33104209
Ciężar [kg]: 1.027
Zdjęcie producenta: 1
305,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5521
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
258,38
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
258,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPN25M9018JPN
230,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP625108
Ilość zębów: 32
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
249,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP632658
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
52,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOFR002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Typ pompy: Pompa zębata
119,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB178847
Ciężar [kg]: 0.855
Zdjęcie producenta: 1
179,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0471OP243
Opcja wyposażenia: Gear type
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Opck1/opck2
187,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
82,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040140460
Ciężar [kg]: 0.2
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
143,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP210506
Montaż: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 74
Rozwiń więcej danych
288,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
288,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGALP0378
138,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA558009310
101,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
101,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD TRANSIT VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD TRANSIT VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD TRANSIT VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.