30 produktów
Wybierz auto
FEB177609
Ciężar [kg]: 1.027
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
289,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
289,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338703040070
260,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
260,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT38451
78,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
78,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040125171
Ciężar [kg]: 0.18
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
96,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
96,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEP210506
Montaż: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 74
Rozwiń więcej danych
272,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
272,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
DOLOC005
Ciężar [kg]: 1.092
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
253,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
253,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV157FO04
346,98
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
346,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP625108
Ilość zębów: 32
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
255,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
255,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS3650011
Dla numeru oe: 9808634180
383,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
383,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510420032
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
131,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
131,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOFR002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Typ pompy: Pompa zębata
119,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
119,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB178847
Ciężar [kg]: 0.855
Zdjęcie producenta: 1
179,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
179,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGATC2303K
81,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
81,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
217,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
217,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP2340
313,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
313,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOPCK24
Opcja wyposażenia: 76 link chain, closed
82,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP723608
Ilość zębów: 32
169,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
169,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEPOP5521
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
258,38
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
258,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADBP610073
Dla numeru oe: 5 264 546
Ciężar [kg]: 0.855
187,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
187,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC59380Set
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju, z łańcuchem pompy oleju, z napinaczem łańcucha
1 619,26
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
1 619,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD TRANSIT VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD TRANSIT VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD TRANSIT VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.