Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
33 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 1.027
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
293,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
293,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
256,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
256,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Opcja wyposażenia: Gear type
Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): Opck1/opck2
187,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
187,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.18
Wymiary łańcucha napędu rozrządu: G53hp, g53hr
Rozwiń więcej danych
93,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
93,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
71,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
259,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
259,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty
217,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
217,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju, z łańcuchem pompy oleju, z napinaczem łańcucha
1 416,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 416,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zębatym
261,85
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
261,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 32
166,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
166,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1.027
Zdjęcie producenta: 1
311,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
311,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
353,21
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
353,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
126,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
126,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Typ pompy: Pompa zębata
119,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
119,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
315,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
315,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 32
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
252,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
252,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Typ pompy: Pompa zębata
121,56
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
121,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: pompa olejowa
Ilość ogniw łańcucha: 54
Rozwiń więcej danych
52,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
52,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.855
Zdjęcie producenta: 1
181,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
181,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
102,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie FORD TRANSIT VI pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak FORD TRANSIT VI o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie FORD TRANSIT VI wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.