9 produktów
Wybierz auto
176,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
176,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05404
Ciężar [kg]: 2.45
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
137,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
137,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB176382
Długość [mm]: 462
Ciężar [kg]: 1.953
Rozwiń więcej danych
182,71
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
182,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT000
123,44
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
123,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABA10000004
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej
145,65
zł/szt.
Kraków: pon. 10.03
U ciebie: pon. 10.03
145,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
139,16
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
139,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83507
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
11,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPAN014
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Stal
184,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 05.03
184,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT009
95,17
zł/szt.
Kraków: czw. 06.03
U ciebie: czw. 06.03
95,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu LANCIA ZETA, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego LANCIA ZETA nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu LANCIA ZETA.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.