43 produktów
Wybierz auto
FASFT49359
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
145,08
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
145,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOFT013
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
158,01
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
158,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
229,09
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
229,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT49358
Materiał: Stal
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
76,78
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
76,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOSU000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
69,79
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
69,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
387,47
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
387,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10000011
Materiał: Stal
133,35
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
133,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG84210
Ciężar [kg]: 2.25
Materiał miski olejowej: Aluminium
236,11
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
236,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOFT000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
245,95
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
245,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOFT006
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
79,81
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
79,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
3RG83507
Wymiar gwintu: M14x1,25
Specyfikacja: Junta 20x14
11,82
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
11,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOFT011
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
78,83
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
78,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGASP2210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez otworu na czujnik stanu oleju
87,44
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
87,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGASP9506
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
97,80
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
97,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPAN014
Opcja wyposażenia: Inc, sil-2
Materiał miski olejowej: Stal
184,93
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
184,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
135,40
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
135,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBMOCT002
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez uszczelki miski olejowej, bez otworu na czujnik stanu oleju
166,79
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
166,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
178,96
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
178,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510340005
85,76
zł/szt.
Kraków: pon. 16.06
U ciebie: pon. 16.06
85,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05404
Ciężar [kg]: 2.45
Materiał: Blacha stalowa
Rozwiń więcej danych
139,26
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
139,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu LANCIA, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego LANCIA nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu LANCIA.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.