5 produktów
Wybierz auto
10,49
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
10,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC52726
114,52
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
114,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX340116
Powierzchnia: Pokryty proszkowo
Materiał miski olejowej: Blacha stalowa
113,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030366501
Materiał miski olejowej: Odlew aluminiowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
273,96
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
273,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC54708
Materiał: Blacha stalowa
131,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
131,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu SKODA FELICIA I, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego SKODA FELICIA I nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu SKODA FELICIA I.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.