4 produkty
Wybierz auto
FEB179657
Długość [mm]: 441
Ciężar [kg]: 1.783
Rozwiń więcej danych
330,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
330,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10000127
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
205,34
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
205,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV48SKV806
191,15
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
191,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX340112
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
148,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
148,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu VW GOLF ALLTRACK, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego VW GOLF ALLTRACK nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu VW GOLF ALLTRACK.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.