7 produktów
Wybierz auto
MAX340112
Sekcja: Częsć dolna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Rozwiń więcej danych
148,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
148,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET7990037
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
408,55
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
408,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGASP0191
264,98
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
264,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA10000127
Materiał: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
205,34
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
205,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV105138
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez śruby spustowej oleju, z olejem
Rozwiń więcej danych
983,93
zł/szt.
Kraków: czw. 10.04
U ciebie: czw. 10.04
983,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV104837
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 6-biegowa
Długość [mm]: 275
Rozwiń więcej danych
248,61
zł/szt.
Kraków: pon. 14.04
U ciebie: pon. 14.04
248,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV48SKV806
184,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.04
184,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu VW GOLF ALLTRACK, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego VW GOLF ALLTRACK nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu VW GOLF ALLTRACK.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.