23 produktów
Wybierz auto
3RG83538
Wymiar gwintu: M14 x 1,5
11,34
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
11,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031542101
299,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
299,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11030039201
Materiał: Aluminium
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
203,04
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
203,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031353401
246,51
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
246,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031353301
233,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
233,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031802001
Materiał: Aluminium
379,61
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
379,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11030742501
Ciężar [kg]: 2.865
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
214,19
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
214,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030039401
Materiał: Aluminium
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
144,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
144,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030366501
Materiał miski olejowej: Odlew aluminiowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
273,96
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
273,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11031353501
26,37
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
26,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030299701
Materiał miski olejowej: Odlew aluminiowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez otworu na czujnik stanu oleju
314,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
314,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11030668501
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
207,85
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
207,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031353601
Materiał miski olejowej: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
165,47
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
165,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116977
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
453,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
453,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET7990132
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Ciśnieniowy odlew aluminiowy
Rozwiń więcej danych
560,68
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
560,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP118114
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubą spustową oleju
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
331,94
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
331,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP116362
Materiał miski olejowej: Aluminium
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik poziomu oleju
268,39
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
268,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11030287401
Ciężar [kg]: 2.05
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
143,14
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
143,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11030344501
Materiał: Aluminium
Materiał miski olejowej: Aluminium
Rozwiń więcej danych
159,81
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
159,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11031576801
46,56
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
46,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Miska olejowa to element wyposażenia samochodu VW TRANSPORTER V, do którego zbiera się cały olej znajdujący się w silniku. To niezwykle ważna część całego układu smarowania – bez niego VW TRANSPORTER V nie jest w stanie poprawnie funkcjonować. Warto przy tym zaznaczyć, że miska olejowa nie służy tylko jako miejsce do zbierania oleju. Jest w niej umieszczona także pompa, dzięki której ten jest wprawiany w ruch, przez co może dostać się do silnika, umożliwiając bezpieczną i sprawną pracę samochodu VW TRANSPORTER V.
W różnych modelach samochodów występują różne miski olejowe, które dzielą się głównie pod kątem budowy i sposobu działania. Mówi się głównie o dwóch rodzajach misek olejowych – najczęściej używane są tzw. miski mokre. Gromadzi się w nich olej silnikowy, który nie jest w obiegu. Odznaczają się one prostą budową, która opiera się w głównej mierze na pompie tłoczącej olej do silnika. Mokra miska olejowa świetnie radzi sobie w standardowych warunkach, jednak nie będzie odpowiednim wyborem na przykład w
przypadku silników wyczynowych, które są narażone na większe przeciążenia.
W przypadku takich rozwiązań olej jest przechowywany w specjalnym, osobnym zbiorniku. W efekcie może być dostarczany do silnika niezależnie od sytuacji. Miski olejowe suche świetnie sprawdzają się w silnikach wyczynowych, czyli w samochodach do wyścigów terenowych czy też do motocykli. Ich działanie nie jest zależne od kąta pochylenia pojazdu, co pozwala zapewnić stałą, bezpieczną pracę silnika bez względu na warunki.