11 produktów
Wybierz auto
Producenci
0510541211
70,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510541125
Ciężar [kg]: 0.36
Wymagana ilość: 1
116,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA50946511
Średnica zewnętrzna [mm]: 16
Zdjęcie producenta: 1
206,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510541212
Ciężar [kg]: 0.14
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
80,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 60.5
Ciężar [kg]: 0.092
Rozwiń więcej danych
183,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 29.10
183,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Średnica zewnętrzna [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
133,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
INA551020710
Tryb pracy: Hydrauliczny
299,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
299,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445551000910
414,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
414,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.36
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
296,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
296,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0445551000610
181,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 29.10
181,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.37
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
295,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
295,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT V to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie FORD TRANSIT V może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.
Napinacz łańcucha rozrządu w aucie FORD TRANSIT V to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.