Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

205,71 zł
205,71 zł

Dostawa na poniedziałek, 3 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
198,52 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,69 zł
74,69 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
92,13 zł
92,13 zł

Dostawa na poniedziałek, 3 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
144,89 zł
144,89 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
190,58 zł
190,58 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
207,08 zł
207,08 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,12 zł

Dostawa na poniedziałek, 3 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
220,53 zł
220,53 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
240,77 zł
240,77 zł

Dostawa na piątek, 31 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.