Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Uszczelki wałka, napinacza łańcucha, obudowy rozrządu do MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa
17,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
13,75 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj uszczelnienia: uszelka gumowo-metalowa
20,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ

Uszczelniacz wałka rozrządu – MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5

W samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 uszczelniacz wałka rozrządu pełni niezwykle ważną rolę. Chroni przed wyciekiem oleju w strategicznym miejscu, gdyż olej spod wałka może zanieczyścić pasek rozrządu i inne elementy całego układu, co ma znaczący wpływ na ich przyspieszone zużycie. Uszczelniacz wałka rozrządu to niewielki, silikonowo lub silikonowo-kauczukowy element w kształcie okręgu.

Simering wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 – kiedy go wymienić?

Uszczelniacz wałka rozrządu jest popularnie nazywany także simeringiem. W samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5, podobnie jak w większości samochodów osobowych, ten element należy wymienić natychmiast po stwierdzeniu braku jego szczelności. Wszelkie ślady oleju, spękania na powierzchni simeringu, czy też widoczne uszkodzenia mechaniczne kwalifikują część do wymiany na nową.

Jak wymienić uszczelniacz wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5?

Aby przeprowadzić wymianę uszczelniacza wałka rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5, należy uprzednio zdemontować pasek rozrządu. Z tego powodu zaleca się profilaktyczną wymianę simeringu, podczas okresowej wymiany paska. Uszczelniacz należy zdemontować za pomocą specjalnego narzędzia, aby nie uszkodzić miejsca jego osadzenia oraz wałka rozrządu. Nowy element należy umiejętnie wcisnąć w miejsce osadzenia na odpowiednią głębokość (zgodnie z instrukcją producenta pojazdu bądź pozycją wcześniej zdemontowanego simeringu).