Ostatnie dni promocji!

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do MERCEDES-BENZ VITO W447

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Napinacz łańcucha rozrządu MAXGEAR 54-1136

Ciężar [kg]: 0.181

Wymagana ilość: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,44

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 02.05

97,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

98,14

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 05.05

U ciebie: pon. 05.05

98,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

183,82

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 02.05

183,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu FEBI BILSTEIN 44737

Długość [mm]: 80

Szerokość [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

200,64

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 05.05

U ciebie: pon. 05.05

200,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ W447

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu MERCEDES-BENZ VITO W447

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie MERCEDES-BENZ VITO W447 – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie MERCEDES-BENZ VITO W447 to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.