Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do OPEL OMEGA

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.116

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,46

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

111,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.143

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

189,54

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

189,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

200,67

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

200,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.157

Uwzględnić informację serwisową: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

190,56

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

190,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

151,75

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

151,75

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL OMEGA

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu OPEL OMEGA

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie OPEL OMEGA to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie OPEL OMEGA może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie OPEL OMEGA – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie OPEL OMEGA to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.