🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Zaawansowane

Powiadom mnie o dostępności

Napinacze łańcucha rozrządu do SKODA OCTAVIA III

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

TOPRAN
BORSEHUNG
MAXGEAR
VIKA
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 117 375

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

108,97

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

108,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,90

zł/szt.

Kraków: śr. 03.12

U ciebie: śr. 03.12

99,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu TOPRAN 115 740

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek wyrównawczy

Wymiar gwintu: M 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,17

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

88,17

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz łańcucha rozrządu MAXGEAR 54-1554

Tryb pracy: Hydrauliczny

48,42

zł/szt.

Kraków: wt. 02.12

U ciebie: wt. 02.12

48,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

38,84

zł/szt.

Kraków: śr. 03.12

U ciebie: śr. 03.12

38,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SKODA OCTAVIA III

Napinacz łańcucha rozrządu do samochodu SKODA OCTAVIA III

Napinacz łańcucha rozrządu w samochodzie SKODA OCTAVIA III to element, który utrzymuje pasek rozrządu w stanie właściwego naprężenia. Wraz z kołami zębatymi służy on do napędzania wałków rozrządu silnika. Awaria napinacza paska rozrządu w samochodzie SKODA OCTAVIA III może zakończyć się poważną awarią i zniszczeniem silnika.

Awaria napinacza łańcucha rozrządu w samochodzie SKODA OCTAVIA III – jak ją rozpoznać?

Napinacz łańcucha rozrządu w aucie SKODA OCTAVIA III to podzespół, który działa dynamicznie i podlega dużym siłom. Jeżeli ulegnie awarii, nie będzie w stanie utrzymywać właściwego napięcia łańcucha. W efekcie może być słyszalny hałas uderzeń zbyt luźnego łańcucha o obudowę. Hałas jest szczególnie słyszalny podczas pracy na zimnym silniku. Po rozgrzaniu jednostki może być nieco trudniejszy do usłyszenia.