Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska rozrządu do LEXUS

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

JAPKO 45233

JAPKO 45233

JAV45233

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

113,15

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

113,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
JAPKO 45256

JAPKO 45256

JAV45256

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

114,09

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

114,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-02-232

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 36.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,34

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

86,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-02-221

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 36.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,46

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

88,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-02-261

Średnica [mm]: 25

Wysokość [mm]: 94.2

157,66

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

157,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-02-233

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

84,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37655

Ciężar [kg]: 0.246

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

160,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

160,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
FEBI BILSTEIN 174740

Szerokość [mm]: 32

Ciężar [kg]: 0.28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

131,28

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

131,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu BLUE PRINT ADT37660

Ciężar [kg]: 0.28

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

130,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Napinacz, pasek rozrządu ASHIKA 45-02-248

Średnica [mm]: 65

Wysokość [mm]: 32

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

185,95

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

185,95

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS

LEXUS – napinacz paska rozrządu

Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie LEXUS. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.

Jak sprawdzić stan napinacza paska rozrządu w samochodzie LEXUS?

Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie LEXUS nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.

LEXUS – jak prawidłowo zamontować napinacz paska rozrządu?

Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie LEXUS posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.