Powiadom mnie o dostępności

Napinacze paska rozrządu do LEXUS GS II

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

JAPKO 45233

JAV45233

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

101,67

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

101,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 62

Wysokość [mm]: 28.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

80,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 25

Wysokość [mm]: 94.2

162,79

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

162,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

JAPKO 45261

JAV45261

Średnica [mm]: 25

Wysokość [mm]: 94.2

171,37

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

171,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.246

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

163,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 21.01

163,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS GS II

LEXUS GS II – napinacz paska rozrządu

Prawidłowe napięcie paska rozrządu jest kluczowe dla poprawnej pracy silnika w samochodzie LEXUS GS II. Pasek przenosi napęd z wału korbowego na wałki rozrządu. O jego prawidłowe napięcie dba napinacz paska rozrządu, którego usterki mogą spowodować duże szkody w silniku. Nadmierny luz na napinaczu może doprowadzić do tzw. przeskoczenia paska rozrządu, które zaburzy synchronizację układu, doprowadzając do uderzenia tłoka w zawory. Taka sytuacja wiąże się z koniecznością przeprowadzenia remontu silnika.

Jak sprawdzić stan napinacza paska rozrządu w samochodzie LEXUS GS II?

Prawidłowo pracujący napinacz paska rozrządu w samochodzie LEXUS GS II nie powinien być zbyt luźny, ale też nie powinien generować zbyt mocnego napięcia paska. Sprawdzając stan napinacza warto zacząć od weryfikacji poprawności jego ustawienia. W dalszej kolejności należy sprawdzić stopień dokręcenia. Ślady nadmiernego zużycia napinacza jak i zły stan paska rozrządu sugerują konieczność wymiany obu tych elementów.

LEXUS GS II – jak prawidłowo zamontować napinacz paska rozrządu?

Napinacz paska rozrządu stosowany w samochodzie LEXUS GS II posiada wskaźniki, które należy dopasować ze wskaźnikami obecnymi na powierzchni bloku silnika. Są to specjalne nacięcia lub strzałki. Przed założeniem paska napinacz powinien być przykręcony lekko. Dopiero po tej procedurze należy przykręcić go przewidzianym przez producenta pojazdu momentem, do czego najlepiej zastosować klucz dynamometryczny.