6 produktów
Wybierz auto
JPN80R3000JPN
140,98
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
140,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03871
Ciężar [kg]: 0.52
Masa [g]: 520
119,72
zł/szt.
Kraków: wt. 25.02
U ciebie: wt. 25.02
119,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT45317
Masa [g]: 520
101,64
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
101,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA03699
Ciężar [kg]: 0.49
83,71
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
83,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,78
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
137,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
122,23
zł/szt.
Kraków: pon. 24.02
U ciebie: pon. 24.02
122,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Obudowa rozrządu w samochodzie CITROËN C4 I to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.
Producent samochodu CITROËN C4 I rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.
Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu CITROËN C4 I nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.