Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do FORD MONDEO III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

258,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
294,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
91,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
88,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 1.689, Szerokość opakowania [cm]: 42, Wysokość opakowania [cm]: 1.7
111,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: bez uszczelnień, Artykuł uzupełniający / ...
292,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
379,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
117,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

FORD MONDEO III – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie FORD MONDEO III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

FORD MONDEO III – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu FORD MONDEO III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu FORD MONDEO III – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu FORD MONDEO III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.