🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do PEUGEOT 308

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

FAST FT45317

Nr art: FASFT45317

FAST FT45317

FAST FT45317
Masa [g]: 520
101,64 zł
101,64 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu ORIGINAL IMPERIUM 5398
Obudowa rozrządu ORIGINAL IMPERIUM 5398
138,11 zł
138,11 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Obudowa rozrządu METALCAUCHO 03871
Obudowa rozrządu METALCAUCHO 03871
Ciężar [kg]: 0.52, Masa [g]: 520
117,72 zł
117,72 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

PEUGEOT 308 – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie PEUGEOT 308 to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

PEUGEOT 308 – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu PEUGEOT 308 rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu PEUGEOT 308 – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu PEUGEOT 308 nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.