Powiadom mnie o dostępności

Obudowy i pokrywy rozrządu do RENAULT CLIO III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

dla numeru OE: 8200795012, Masa [g]: 312
89,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
74,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 8200958221, Masa [g]: 139
85,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
54,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
70,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT45329

FAST FT45329

Masa [g]: 129
47,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: FASFT45327

FAST FT45327

Masa [g]: 154
65,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

RENAULT CLIO III – obudowa rozrządu

Obudowa rozrządu w samochodzie RENAULT CLIO III to nic innego jak wykonana z tworzywa osłona, której zadaniem jest ochrona napędu rozrządu oraz mechanizmu przeniesienia go na rozrząd silnika pojazdu. Obudowa separuje podzespoły kluczowe dla poprawnej pracy jednostki napędowej od kurzu, brudu i innych zanieczyszczeń.

RENAULT CLIO III – uszkodzenia obudowy rozrządu

Producent samochodu RENAULT CLIO III rekomenduje wymianę paska rozrządu oraz współpracujących z nim elementów jak rolki czy napinacze w określonych interwałach czasowych lub kilometrowych. Do uszkodzeń obudowy rozrządu dochodzi najczęściej w momencie jej demontażu, dokonywanego w celu wymiany tych elementów.

Uszkodzona obudowa rozrządu do samochodu RENAULT CLIO III – dlaczego warto ją wymienić?

Uszkodzonej obudowy rozrządu samochodu RENAULT CLIO III nie da się zamontować w sposób, gwarantujący pełną ochronę elementów rozrządu przed pyłem, brudem czy wilgocią. Uszkodzoną obudowę warto wymienić na nową, gdyż ze względu na lokalizację napęd rozrządu jest on narażony także na zanieczyszczenia olejowe, które mogą wystąpić w przypadku nieszczelności silnika. Kontakt z olejem oznacza poważne ryzyko awarii.