Powiadom mnie o dostępności

Paski klinowe, wielorowkowe do MITSUBISHI PAJERO I

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 975, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
21,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.13
26,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576265MC

Pasek klinowy GATES 6265MC

Długość [mm]: 938, Szerokość [mm]: 10, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
18,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0750C

Pasek klinowy DAYCO 13A0750C

Długość [mm]: 750
22,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.092
26,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036513A0950C

Pasek klinowy DAYCO 13A0950C

Długość [mm]: 950, Szerokość [mm]: 13
24,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1065, Szerokość [mm]: 17
31,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 1040, Szerokość [mm]: 17, Parametr: 17X1040LI
25,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 750, Szerokość [mm]: 12.5
24,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: 17X1050
25,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 775, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
16,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 036510A0940C

Pasek klinowy DAYCO 10A0940C

Długość [mm]: 940, Szerokość [mm]: 10
19,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 925, Szerokość [mm]: 13, Parametr: 13X925LA
17,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 775, Szerokość [mm]: 13, Ciężar [kg]: 0.09
31,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.089
24,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.109
26,32 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 775, Szerokość [mm]: 13, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
17,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 950, Szerokość [mm]: 10, Pasek: zębaty, z otwartymi bokami
14,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.073
23,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 03576460MC

Pasek klinowy GATES 6460MC

Długość [mm]: 750, Szerokość [mm]: 13, Kolor: czarny, Materiał: Polichloropren (neopren)
26,44 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Pasek klinowy wielorowkowy do samochodu MITSUBISHI PAJERO I

Zadaniem paska klinowego wielorowkowego jest przenoszenie napędu na osprzęt silnika samochodu MITSUBISHI PAJERO I. Dzięki pracy paska wielorowkowego napęd trafia do takich podzespołów jak m.in. pompa cieczy chłodzącej, pompa wspomagania, pompa klimatyzacji, czy alternator. Dzięki swojej konstrukcji pasek klinowy wielorowkowy może przenosić napęd zarówno stroną z rowkami, jak i gładką. W rezultacie jeden pasek może dostarczać napęd do wielu różnych podzespołów samochodu MITSUBISHI PAJERO I.

Uszkodzony pasek wielorowkowy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I

Awaria paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Zniszczony pasek wielorowkowy nie będzie w stanie przenosić napędu na pompę cieczy chłodzącej, przez co jednostka w krótkim czasie ulegnie przegrzaniu. Uszkodzenie paska wielorowkowego dostarczającego napęd do alternatora prowadzi natomiast do utraty ładowania akumulatora, a w efekcie braku zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie.

 

MITSUBISHI PAJERO I – objawy uszkodzonego paska klinowego wielorowkowego

Objawy świadczące o utracie sprawności paska klinowego wielorowkowego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO I pozwalają w porę wykryć konieczność wymiany tego podzespołu na nowy. Uwagę należy zwrócić na takie symptomy jak: metaliczny szum zwiększający się wraz z obciążeniem silnika świadczący o ślizganiu się paska oraz uderzenia paska w osłonę lub blok silnika oznaczające zbyt luźny i rozciągnięty pasek. Zużycie paska sygnalizują także piski towarzyszące jego pracy. Po zaobserwowaniu któregoś z tych objawów należy szybko przeprowadzić diagnostykę i wymienić zużyte elementy na nowe.