🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do LADA KALINA II

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1164
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1164
Ilość zębów: 113, Szerokość [mm]: 17, Ciężar [kg]: 0.13, Długość opakowania [cm]: 25.5, S...
66,42 zł
66,42 zł

Dostawa na czwartek, 4 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5670XS
Pasek rozrządu GATES 5670XS
Ilość zębów: 113, Długość [mm]: 1076, Szerokość [mm]: 17, Materiał: HNBR (uwodorniony Acry...
93,74 zł
93,74 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5631XS
Pasek rozrządu GATES 5631XS
Ilość zębów: 137, Długość [mm]: 1305, Szerokość [mm]: 22, Materiał: HNBR (uwodorniony Acry...
118,23 zł
118,23 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1137
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1137
Ilość zębów: 137, Szerokość [mm]: 22, Ciężar [kg]: 0.16, Długość opakowania [cm]: 25.5, S...
83,69 zł
83,69 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LADA

Pasek rozrządu LADA KALINA II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie LADA KALINA II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu LADA KALINA II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.