🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do LADA NIVA

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 044
Pasek rozrządu BOSCH 1 987 949 044
Ilość zębów: 136, Długość [mm]: 1295, Szerokość [mm]: 25, Podział zębów: 9.525
52,40 zł
52,40 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES 5049XS
Pasek rozrządu GATES 5049XS
Ilość zębów: 136, Długość [mm]: 1295, Szerokość [mm]: 25.4, Materiał: HNBR (uwodorniony Ac...
66,95 zł
66,95 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu DAYCO 94224
Pasek rozrządu DAYCO 94224
Ilość zębów: 136, Szerokość [mm]: 25.4
61,81 zł
61,81 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu CONTITECH CT1061
Pasek rozrządu CONTITECH CT1061
Ilość zębów: 136, Szerokość [mm]: 25, Ciężar [kg]: 0.17, Długość opakowania [cm]: 25.5, S...
66,88 zł
66,88 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację LADA

Części zamienne do LADA

Pasek rozrządu LADA NIVA – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie LADA NIVA pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu LADA NIVA – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.