Ostatnie dni promocji!

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do LEXUS SC I

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pasek rozrządu GATES T190

Ilość zębów: 209

Długość [mm]: 1678

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

134,57

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 05.05

U ciebie: pon. 05.05

134,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES T215RB

Ilość zębów: 143

Jakość: Oe improved

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

257,85

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 05.05

U ciebie: pon. 05.05

257,85

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pasek rozrządu GATES T215

Ilość zębów: 143

Długość [mm]: 1144

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

149,74

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pt. 02.05

U ciebie: pt. 02.05

149,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS SC I

Pasek rozrządu LEXUS SC I – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie LEXUS SC I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu LEXUS SC I – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.