🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do NISSAN NOTE II

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

132,50 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
88,10 zł
88,10 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
118,69 zł
118,69 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
135,53 zł

Dostawa na jutro

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
120,89 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
136,20 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
88,81 zł
88,81 zł

Dostawa na czwartek, 23 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do NISSAN

Pasek rozrządu NISSAN NOTE II – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie NISSAN NOTE II pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu NISSAN NOTE II – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.