15 produktów
Wybierz auto
Nr art: 0365941011
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: JAV40791
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: GATT304RB
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575612XS
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575241
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 03575537XS
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 036594866
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987949199
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 03541987949570
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: BOS1987949443
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1058
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT792
Dostawa na środę, 3 lipca
Nr art: 036594201
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: GATT328RB
Dostawa na wtorek, 2 lipca
Nr art: 0355CT1050
Dostawa na środę, 3 lipca
Pasek rozrządu w samochodzie SUBARU FORESTER I pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.
Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.