Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do SUBARU LEGACY III

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ilość zębów: 223

Długość [mm]: 1784

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.03

82,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 223

Szerokość [mm]: 27

81,40

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.03

81,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 223

Szerokość [mm]: 27

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.03

120,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 223

Długość [mm]: 1784

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,41

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.03

105,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 281

Długość [mm]: 2248

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

117,64

zł/szt.

Kraków: pon. 31.03

U ciebie: pon. 31.03

117,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 281

Szerokość [mm]: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

154,58

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: pt. 28.03

154,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU LEGACY III

Pasek rozrządu SUBARU LEGACY III – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie SUBARU LEGACY III pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu SUBARU LEGACY III – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.