Powiadom mnie o dostępności

Paski rozrządu do TOYOTA AYGO

5 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Opcja wyposażenia: 4v

Ilość zębów: 144

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

78,28

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

78,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 144

Urządzenia napędzane: Agregat napędzany: wałek rozrządu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

74,32

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

74,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 144

Szerokość [mm]: 25.4

70,19

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

70,19

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 144

Długość [mm]: 1372

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,00

zł/szt.

Kraków: śr. 22.01

U ciebie: śr. 22.01

82,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 144

Długość [mm]: 1372

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

86,70

zł/szt.

Kraków: wt. 21.01

U ciebie: wt. 21.01

86,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Wybierz generację TOYOTA

Części zamienne do TOYOTA AYGO

Pasek rozrządu TOYOTA AYGO – napęd układu sterującego pracą zaworów silnika

Pasek rozrządu w samochodzie TOYOTA AYGO pozwala przenieść napęd na układ rozrządu, który zarządza pracą zaworów dolotowych oraz wylotowych w silniku. Dzięki temu proces napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną oraz odprowadzanie spalin przebiega w prawidłowy sposób. Synchronizacja pracy zaworów jest niezbędna dla działania jednostki – awaria paska rozrządu prowadzi do poważnych uszkodzeń jednostki napędowej.

Zużyty pasek rozrządu TOYOTA AYGO – konieczność regularnej wymiany

Zużycie paska rozrządu trudno ocenić bez jego zdemontowania. Dokładne przyjrzenie się powierzchni paska pozwoli zauważyć niewielkie pęknięcia oraz wytarcia na jego bokach. Szacuje się, że okres użytkowania paska rozrządu wynosi około 3-5 lat, jednak w dużej mierze zależy to od dystansu przejeżdżanego w ciągu roku. Aby uniknąć poważnej awarii silnika, należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń producenta samochodu, dotyczących wymiany paska rozrządu. Najbezpieczniej przeprowadzić wymianę kilka-kilkanaście tys. km wcześniej, niż zaleca producent.