14 produktów
Wybierz auto
05030810730000
Średnica cylindra [mm]: 80.6
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.6mm 026 p goe13, 2.5mm 236 p goe13
Rozwiń więcej danych
72,17
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
72,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0878640000
Średnica cylindra [mm]: 84.8
Numer komponentu: 1.5mm 001 cr p ika, 1.75mm 026 p goe13, 3.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
68,47
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
68,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0813660000
Średnica cylindra [mm]: 80.6
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.5mm 026 p, 2.5mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
93,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
93,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800052010000
Ilość: 3
Numer komponentu: 74198, 74199, 87405
Rozwiń więcej danych
78,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0878690000
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.6mm 026 p goe13, 2.5mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
110,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01577N0
Średnica cylindra [mm]: 80.6
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,5 cr
61,10
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
61,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01302N0
Średnica cylindra [mm]: 80.6
Numer komponentu: 1. r 1,5 mo p, 2. nm 1,6 p, 3. 3s 2,5 cr
64,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030878520000
Średnica cylindra [mm]: 82.5
Numer komponentu: 2.0mm 005 p goe13, 2.5mm 008if cr p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
122,22
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
122,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0878520700
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 2.0mm 005 p goe13, 2.5mm 008if cr p kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
126,76
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
126,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0515800008711000
Ilość: 3
Numer komponentu: 74197, 74198, 74199
Rozwiń więcej danych
95,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
95,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800043711000
Ilość: 3
Numer komponentu: 86400, 86402, 88743
Rozwiń więcej danych
45,23
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
45,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01472N2
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1. t 2,5 mo p, 2. m 2,0 p, 3. dsf 3,0 cr
155,91
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
155,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01501N1
Średnica cylindra [mm]: 85.05
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,5 cr
94,08
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
94,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01501N0
Średnica cylindra [mm]: 84.8
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,5 cr
90,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
90,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie FORD MONDEO II znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie FORD MONDEO II wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie FORD MONDEO II liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.