10 produktów
Wybierz auto
ETER1002100
Średnica cylindra [mm]: 79
Wymiar standardowy [std]: 1
60,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10215000
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1. 1,20 2. 1,50 3. 2, 1. cr 2. p 3. cr
51,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 76
Numer komponentu: 1.2/1.5/2.5
Rozwiń więcej danych
64,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
047601498N0
Średnica cylindra [mm]: 79
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,0 cr
97,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0810230000
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.5mm 026 p goe13, 2.5mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
82,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030814130000
Średnica cylindra [mm]: 79
Numer komponentu: 1.2mm 001 nt st, 1.5mm 026 p goe13, 2.0mm 712 cr st
Rozwiń więcej danych
98,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01498V0
Średnica cylindra [mm]: 79
Numer komponentu: 1. r1,20 2,90 n, 2.nm1,50 3,20 p, 3.dsf2,00 2,75
72,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01498N1
Średnica cylindra [mm]: 79.25
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,0 cr
98,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01498V2
Średnica cylindra [mm]: 79.5
Numer komponentu: 1. r1,20 2,90 n, 2.nm1,50 3,20 p, 3.dsf2,00 2,75
76,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL01503N0
Średnica cylindra [mm]: 76
Numer komponentu: 1. r 1,2 n, 2. nm 1,5 p, 3. 3s 2,5 cr
66,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie FORD PUMA znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie FORD PUMA wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie FORD PUMA liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.