Powiadom mnie o dostępności

Pierścienie tłokowe do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pierścienie tłokowe FRECCIA FR10-880700

Średnica cylindra [mm]: 91.1

Numer komponentu: 1.2,50 2.2,00 3.4,00, 1.crp2.crp3.cr

79,56

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

79,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścienie tłokowe KOLBENSCHMIDT 800058710000

Wymiar standardowy [std]: 1

118,32

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

118,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścień tłokowy JAPKO 441324JM

Nadwymiar [mm]: 0.5

248,49

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

248,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

241,71

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

241,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścienie tłokowe MAHLE 676 13 N0

Średnica cylindra [mm]: 91.1

Numer komponentu: 1. et 2,5 if n, 2. et 2,0 cr p, 3. dsf4,0 cr p

85,90

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

85,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścienie tłokowe KOLBENSCHMIDT 800042710000

Ilość: 3

Numer komponentu: Ri2391, ri2393, ri2395

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,56

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

84,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścienie tłokowe GOETZE ENGINE 08-287100-00

Średnica cylindra [mm]: 91.1

Numer komponentu: 2.5mm 007ifu mop kv1, 2mm 011ifu crp goe13, 4.0mm 231 cr p goe13

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,83

zł/szt.

Kraków: wt. 13.05

U ciebie: wt. 13.05

76,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pierścienie tłokowe KOLBENSCHMIDT 800042810000

Ilość: 3

Numer komponentu: Ri2373, ri2375, ri2377

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,47

zł/szt.

Kraków: śr. 14.05

U ciebie: śr. 14.05

82,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Zastosowanie pierścieni tłokowych w samochodach MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Pierścienie tłokowe w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – budowa pierścieni tłokowych

Pierścienie tłokowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT I liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.

Jakie są rodzaje pierścieni tłokowych?

Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.