4 produkty
Wybierz auto
MAL67613N0
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 1. et 2,5 if n, 2. et 2,0 cr p, 3. dsf4,0 cr p
85,27
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844350000
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 2.054mm 007 cr kv1, 2.554mm 007 nt st, 4.0mm 231 nt st
Rozwiń więcej danych
91,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0828710000
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 2.5mm 007ifu mop kv1, 2mm 011ifu crp goe13, 4.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
91,56
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
91,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800042810000
Ilość: 3
Numer komponentu: Ri2373, ri2375, ri2377
Rozwiń więcej danych
90,68
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
90,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT II znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT II wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MITSUBISHI PAJERO SPORT II liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.