8 produktów
Wybierz auto
KOL800042710000
Ilość: 3
Numer komponentu: Ri2391, ri2393, ri2395
Rozwiń więcej danych
83,35
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL67613N0
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 1. et 2,5 if n, 2. et 2,0 cr p, 3. dsf4,0 cr p
85,90
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800042810000
Ilość: 3
Numer komponentu: Ri2373, ri2375, ri2377
Rozwiń więcej danych
74,75
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV441325JM
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 94.3
Średnica tłoka cylindra: 95.5
Rozwiń więcej danych
254,62
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
254,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV441324J
253,47
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
253,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV441325J
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 93.8
Średnica tłoka cylindra: 95
260,72
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
260,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV441324JM
Nadwymiar [mm]: 0.5
260,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 24.04
260,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
FREFR10880700
Średnica cylindra [mm]: 91.1
Numer komponentu: 1.2,50 2.2,00 3.4,00, 1.crp2.crp3.cr
79,56
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie MITSUBISHI PAJERO II znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie MITSUBISHI PAJERO II liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.