7 produktów
Wybierz auto
MAL039RS101130N1
Średnica cylindra [mm]: 71.25
Numer komponentu: 1.r1,20 2,30 pv, 2.nm1,00 2,30 c, 3. 3s 2,00 pvd
107,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
107,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS101130N0
Średnica cylindra [mm]: 71
Numer komponentu: 1.r1,20 2,30 pv, 2.nm1,00 2,30 c, 3. 3s 2,00 pvd
107,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
107,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KOL800109910000
Ilość: 3
Numer komponentu: 66145, 66146, 66147
Rozwiń więcej danych
65,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
65,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREFR10371600
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. 1,00 2. 1,00 3. 2, 1. cr 2. p 3. cr
63,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
63,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR253000
89,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
89,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS001200N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. r 1,0 pvd
100,68
zł/szt.
Kraków: pon. 31.03
U ciebie: pon. 31.03
100,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0476039RS001160N0
Średnica cylindra [mm]: 71
Numer komponentu: 1.r1,00 2,35 pv, 2. nm 1 2,40, 3.dsf2,00 2,70
91,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
91,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie PEUGEOT 108 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie PEUGEOT 108 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie PEUGEOT 108 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.