5 produktów
Wybierz auto
KOL800109010000
Ilość: 3
Numer komponentu: 62509, 66124, 66125
Rozwiń więcej danych
72,97
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS001130N0
Średnica cylindra [mm]: 75
Numer komponentu: 1. t 2,5 crk
132,46
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL039RS001130N1
Średnica cylindra [mm]: 75.25
Numer komponentu: 1. t 2,5 crk
147,15
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR108000
Opcja wyposażenia: Double taper top rin
Otwór o śr [mm]: 75
Rozwiń więcej danych
132,65
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0844660000
Średnica cylindra [mm]: 86
Numer komponentu: 1.2mm 001if cr fe st, 1.2mm 026 p goe13, 2.0mm 712 cr p st
Rozwiń więcej danych
50,61
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie PEUGEOT 4008 znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie PEUGEOT 4008 wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie PEUGEOT 4008 liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.