8 produktów
Wybierz auto
JAV434004JM
Nadwymiar [mm]: 0.5
119,49
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
119,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842370000
Średnica cylindra [mm]: 84
Numer komponentu: 1.2mm 001if nt st, 1.5mm 026 cr p goe13, 2.5mm 712 nt st
Rozwiń więcej danych
66,15
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
66,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0896180700
Średnica cylindra [mm]: 74.5
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p kv1, 1.5mm 005 p goe13, 2.8mm 236 p goe13
Rozwiń więcej danych
55,52
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL03996N1
Średnica cylindra [mm]: 83.5
Numer komponentu: 1. t 3,0 crk p
101,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL03996N0
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 1. t 3,0 crk p
101,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,61
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
116,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05030810550000
Średnica cylindra [mm]: 83
Numer komponentu: 2.0mm 005if nt ika, 3.0mm 008 ck kv1, 3.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
98,38
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0896180000
Średnica cylindra [mm]: 74
Numer komponentu: 1.2mm 001 cr p kv1, 1.5mm 005 p goe13, 2.8mm 236 p goe13
Rozwiń więcej danych
52,78
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
52,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie SUZUKI BALENO I znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie SUZUKI BALENO I wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie SUZUKI BALENO I liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.