6 produktów
Wybierz auto
0515800056210000
Ilość: 3
Numer komponentu: 62658, 62660, 63558
Rozwiń więcej danych
66,56
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
66,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIPR48000
Otwór o śr [mm]: 69.6
Numer komponentu: 2.0/1.5/2.0
Rozwiń więcej danych
62,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842560600
Średnica cylindra [mm]: 70
Numer komponentu: 1.5mm 005 nt f14, 2.0mm 001 ck p kv4, 2.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
71,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NNE8935640000
Otwór o śr [mm]: 69.6
Numer komponentu: 1. 2,00, 2. 1,50, 3. 2,00
Rozwiń więcej danych
65,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAL011RS001000N0
Średnica cylindra [mm]: 69.6
Numer komponentu: 1. r 2,0 crk
109,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GET0842560000
Średnica cylindra [mm]: 69.6
Numer komponentu: 1.5mm 005 nt f14, 2.0mm 001 ck p kv4, 2.0mm 231 cr p goe13
Rozwiń więcej danych
84,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pierścienie tłokowe w aucie SUZUKI SPLASH znajdują się w obrębie spalinowego silnika tłokowego i odpowiadają za zapewnienie dostatecznej szczelności pomiędzy skrzynią korbową a komorą spalania. Oprócz tego pełnią jeszcze jedną funkcję – odprowadzają olej gromadzący się na ścianach cylindrów. W efekcie kontrolują zużycie oleju przez jednostkę napędową, pozwalając zapewnić poprawną pracę całego układu oraz bezproblemową jazdę.
Pierścienie tłokowe w samochodzie SUZUKI SPLASH wyposażone są w specjalną szczelinę, której zadaniem jest zapewnienie łatwego montażu na cylindrze. Jest to niezwykle ważne, ponieważ aby pierścień tłokowy dobrze spełniał swoją funkcję, musi idealnie przylegać do powierzchni roboczej. Im mniejszy luz, w którym gromadzi się cienka warstwa oleju, tym lepiej. W poprawnej pracy pierścieni tłokowych w aucie SUZUKI SPLASH liczy się również siła, z jaką tłok naciska na ścianki cylindra. Same pierścienie wytwarzane są z żeliwa, które bardzo dobrze zachowuje się w obecności innych materiałów oraz świetnie nadaje się do pokrycia powłokami zwiększającymi trwałość.
Obecnie wyróżnia się trzy typy pierścieni tłokowych, które różnią się od siebie zastosowaniem. Pierwszym typem są pierścienie tłokowe zgarniające, które odpowiadają za zbieranie oleju z tulei cylindra. Kolejny rodzaj to pierścienie tłokowe uszczelniające, chroniące przed przedostawaniem się spalin do tłoków i skrzyni korbowej. Ostatni rodzaj to pierścienie tłokowe kompresyjno-zgarniające – ich zadaniem jest wspomaganie pierścienia uszczelniającego oraz, podobnie jak w przypadku innych typów, usuwanie nadmiaru oleju.