8 produktów
Wybierz auto
Producenci
FEB177750
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.993
Rozwiń więcej danych
110,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu, góra
52,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.227
Rozwiń więcej danych
83,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COR49466513
112,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEEM8003
91,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
91,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEEM8004
82,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSSB002
59,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
59,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSSB003
70,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
70,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie SUBARU FORESTER IV. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd SUBARU FORESTER IV mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie SUBARU FORESTER IV ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.