5 produktów
Wybierz auto
NTYZPSSB002
58,71
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSSB003
70,04
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
70,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
COR49466513
111,87
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
111,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.227
Rozwiń więcej danych
79,19
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
79,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB177750
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.993
Rozwiń więcej danych
115,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
115,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie SUBARU XV. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd SUBARU XV mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie SUBARU XV ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.