7 produktów
Wybierz auto
GSP514545
Strona zabudowy: Oś tylna
67,13
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
67,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESSZM021
Strona zabudowy: Częsć przednia
Ciężar [kg]: 0.698
77,78
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
77,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSSU019
Strona zabudowy: Z przodu z lewej
Długość opakowania [cm]: 17
Rozwiń więcej danych
58,71
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
58,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSSU020
Strona zabudowy: Z przodu po prawej
Długość opakowania [cm]: 14.5
Rozwiń więcej danych
76,32
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
76,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSSU025
44,92
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
44,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYZPSSU028
48,68
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
48,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849386480
57,93
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
57,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie SUZUKI BALENO I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd SUZUKI BALENO I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie SUZUKI BALENO I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.