Powiadom mnie o dostępności

Pompy oleju do MITSUBISHI L200 III

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: BGALP2703

Pompa oleju BGA LP2703

518,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV157MI03

Pompa oleju JAPKO 157MI03

485,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV157MI06

Pompa oleju JAPKO 157MI06

406,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: JAV157HY07

Pompa oleju JAPKO 157HY07

538,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: BGALP6100

Pompa oleju BGA LP6100

330,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
474,87 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
460,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
397,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Opcja wyposażenia: 13mm Rotor Shaft, for Oil Pump +Sensor
952,62 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Pompa oleju w samochodzie MITSUBISHI L200 III – jaką pełni funkcję?

Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie MITSUBISHI L200 III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.

Objawy usterek pompy oleju w samochodach MITSUBISHI L200 III

Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak MITSUBISHI L200 III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.

MITSUBISHI L200 III – uszkodzona pompa oleju, co robić?

Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie MITSUBISHI L200 III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.