29 produktów
Wybierz auto
HEPOP5504
Tryb pracy: Mechaniczne
629,21
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
629,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151787201
Materiał: Tworzywo sztuczne
26,49
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
26,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12693
464,98
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
464,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
INA558007110
126,37
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
126,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338707919130
Ilość zębów: 35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
812,03
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
812,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
PIE707919220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
424,51
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
424,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP340
Opcja wyposażenia: Crankshaft drive
218,43
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
218,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE707919160
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
610,45
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
610,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5511
Tryb pracy: Mechaniczne
386,26
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
386,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1113150800
Ilość ogniw łańcucha: 96
Wykonanie łańcucha: Łańcuch zamknięty, łańcuch zębaty
80,68
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
80,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11151787001
Materiał: Tworzywo sztuczne
24,87
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
24,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB17905
103,82
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
103,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18759
262,15
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
262,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5510
Tryb pracy: Mechaniczne
963,54
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
963,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP625102
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Rozwiń więcej danych
243,36
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
243,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30102505
Ciężar [kg]: 0.223
Ilość ogniw łańcucha: 60
Rozwiń więcej danych
148,99
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
148,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH157VWVW20
263,30
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
263,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOVW020
Numer seryjny: Bpo-vw-020
417,46
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
417,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB12184
89,13
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
89,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18738
652,12
zł/szt.
Kraków: śr. 02.07
U ciebie: śr. 02.07
652,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie SEAT LEON III pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak SEAT LEON III o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie SEAT LEON III wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.