25 produktów
Wybierz auto
0479115172
Ilość zębów: 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło pasowe wciskane
Rozwiń więcej danych
207,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
320,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
320,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5510
Tryb pracy: Mechaniczne
954,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
954,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151787101
Materiał: Tworzywo sztuczne
27,60
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
27,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12184
81,33
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
81,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP387
246,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
246,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS32563
241,67
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
241,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB12693
324,53
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
324,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB18759
275,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
275,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
FREOP09269
Dla numeru oe: 05e 115 105 a
462,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
462,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338707919130
Ilość zębów: 35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
804,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
804,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS3656022
Dla numeru oe: 03l115105b
317,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
317,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
FREOP09112
200,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOVW020
Numer seryjny: Bpo-vw-020
388,05
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
388,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5519
Dla numeru oe: 04e115105bq
Tryb pracy: Mechaniczne
814,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
814,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11150822401
199,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP625102
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Rozwiń więcej danych
241,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
241,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102666
Ciężar [kg]: 1.1
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
486,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
486,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBPOVW023
Numer seryjny: Bpo-vw-023
169,51
zł/szt.
Kraków: pon. 29.09
U ciebie: pon. 29.09
169,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGALP9652
203,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW CADDY IV pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW CADDY IV o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW CADDY IV wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.