23 produktów
Wybierz auto
0479115172
Ilość zębów: 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło pasowe wciskane
Rozwiń więcej danych
224,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
224,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NNE5350090000
Dla numeru oe: 03l 115 105 b
207,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
207,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAIOP329
Opcja wyposażenia: Pulley dia, 76,50mm
Ilość zębów: 34
320,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
320,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB12693
464,98
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
464,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338707919130
Ilość zębów: 35
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurą wlotową
812,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
812,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
VIJ11151784501
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z rurką
299,33
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
299,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP387
246,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
246,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS32563
279,52
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
279,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5518
Dla numeru oe: 03l115105b
Tryb pracy: Mechaniczne
399,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
399,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB18759
262,15
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
262,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEPOP5510
Tryb pracy: Mechaniczne
963,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
963,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP625102
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
Rozwiń więcej danych
243,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
243,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYBPOVW020
Numer seryjny: Bpo-vw-020
417,46
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
417,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB12184
89,13
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
89,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FREOP09112
202,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
202,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11150822401
203,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
203,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB18738
652,12
zł/szt.
Kraków: pt. 04.07
U ciebie: pt. 04.07
652,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAS3656022
Dla numeru oe: 03l115105b
313,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV102666
Ciężar [kg]: 1.1
Przestrzegaj danych technicznych: 1
Rozwiń więcej danych
491,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
491,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
FAIOP373
Opcja wyposażenia: Later version of op3
462,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
462,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rola pompy oleju w każdym samochodzie z silnikiem spalinowym jest niezwykle istotna. Podzespół ten jest odpowiedzialny za prawidłowe smarowanie silnika podczas jego pracy. W samochodzie VW CADDY IV pompa oleju zasysa olej z miski olejowej i za sprawą wygenerowanego ciśnienia rozprowadza go po całej jednostce. Tzw. film olejowy jest niezbędny do prawidłowej pracy silnika oraz jego długiej żywotności.
Pompa oleju jest odpowiedzialna za zapewnienie stałego przepływu oleju i prawidłowe ciśnienie w silniku. Kiedy przestaje spełniać swoją funkcję, konsekwencje mogą być poważne – w skrajnych wypadkach może dojść nawet do zatarcia się silnika. Na szczęście we współczesnych samochodach takich jak VW CADDY IV o nagłym spadku ciśnienia oleju poinformuje nas czerwona kontrolka na desce rozdzielczej. Kontrolka ostrzegawcza ciśnienia oleju może zaświecić się z różnych przyczyn – nie zawsze winna jest wada pompy oleju. Popularną usterką jest np. uszkodzenie czujnika ciśnienia oleju, które generuje takie same objawy.
Komunikatu o niewłaściwym ciśnieniu oleju nigdy nie należy ignorować. Najlepiej przerwać jazdę i poddać pojazd szczegółowej diagnostyce w warsztacie naprawczym. Jeżeli po pojawieniu się ostrzeżenia od warsztatu naprawczego dzieli nas duży dystans, powinniśmy rozważyć holowanie pojazdu. Kiedy sprawdzenie pompy oleju w samochodzie VW CADDY IV wykaże jej rozszczelnienie lub zatarcie, konieczna będzie wymiana pompy na nowy element. Na rynku podejmowane są próby regeneracji pomp olejowych, jednak aby zabezpieczyć się przed kolejną możliwą awarią, najlepiej wybrać produkt fabrycznie nowy.